З 25 по 29 жовтня в Мирогощанському ЗДО проходить тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності

ПЕРЕГЛЯНУТИ ПЛАН ЗАХОДІВ





ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ БЛАГОДІЙНОЇ ДОПОМОГИ

 

 

ПЕРЕГЛЯНУТИ ДОКУМЕНТ


ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ,

що можуть надаватися батькам вихованців

 

 

ПЕРЕГЛЯНУТИ ДОКУМЕНТ




МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ,

МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

 01135,  м. Київ, проспект Перемоги, 10, тел. (044) 486 2442, факс (044) 236 1049, ministry@mon.gov.ua

 

Від 13.12.2012   1/9-899     

На № ________від ____________           

 

Про „Форум сім’ї – телефон 

довіри з питань дошкільної освіти” 

 

На виконання Плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України щодо виконання Державної цільової соціальної програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 28.07.2011 № 905, на веб-сайті Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (http://www.iitzo.gov.ua), у рубриці „Дошкільна освіта”, створена сторінка для батьків дітей дошкільного віку „Форум сім’ї – телефон довіри з питань дошкільної освіти” за електронною адресою: http://iitzo.gov.ua/forum-simji/

На даній сторінці батьки мають змогу обговорити актуальні питання дошкільної освіти, обмінятися сімейним досвідом розвитку та виховання дитини дошкільного віку, а також можуть отримати науково-методичну консультацію у фахівців з питань дошкільної освіти у рубриці „Електронна пошта для батьків”.

Просимо довести до відома батьків дітей дошкільного віку дану інформацію.

 

 

Заступник Міністра

 

 

 

Б. М. Жебровський

 

Чим гратися малюкові

Окремо варто спинитися на іграшках. Дуже часто дорослі, купуючи їх дитині, виходять з власних упо­добань, інтересів, намагаючись певною мірою ком­пенсувати обмеженість іграшкового асортименту в своєму дитинстві, тобто купують іграшку для себе. Або ж вважають, що велика кількість Іграшок та їх розмаїт­тя сприяють організації самостійної гри дитини, а їм, відповідно, забезпечать безвідривне виконання влас­них справ або спокійний тихий вечір. От і виходить, що збирається велика кількість іграшок та Ігор, які лише займають місце, бо малюк ними не грається, оскільки всі ці дива сучасного дизайну його не цікав­лять, А тим часом у кожному домі є багато такого, що ніяк не може зрівнятися з іграшками. Найцікавіше міс­це — мамина кухня! Найпростіша шумівка, дерев'яна ложка, або каструлька, в яку можна спочатку багато чого покласти, а потім виймати потроху або відразу викинути, набагато цікавіші за будь-яку пластикову карусель з музикою! До того ж тут іде справжнє жит­тя: після того, як мама якийсь час побуде на кухні — на столі з'являється щось смачненьке, й усі кажуть: "О, дуже смачно!" Спробуйте організувати діяльність вашого малюка саме тут, наприклад, так: виділіть секцію в кухонній шафі для нього, складіть туди кілька мета­левих баночок з кришками {добре, щоб їх можна було вкладати одну в одну), невелику каструлю, кілька мисочок тощо, а також волоські горіхи чи кілька ви­митих яблук, морквин абощо, які так цікаво розклада­ти по мисочках, складати в банку й закривати криш­кою, а, може, й скуштувати. Пізніше залучайте малюка до приготування обіду: доручіть вибрати буряки з-поміж картоплі чи моркви; відібрати червоні яблука чи перець з-поміж Інших; віднести відібрані вами овочі в мийку, а, може, навіть помити їх. І не страшно, що вода буде й на підлозі, а маленького помічника дове­деться перевдягати. Адже такі ситуації спільної діяль­ності сприяють розвиткові дитини: вона знайомиться з різноманітним посудом, овочами, фруктами, їхніми назвами та ознаками (кольором, формою, величиною, щільністю, смаком, фактурою, матеріалом тощо). Ви допомагаєте синові. чи доньці проявити свою самостій­ність І маєте слушну нагоду для похвали: "Як гарно ти вмієш, це робити!" А найголовніше в такій ситуації з погляду малюка — мама поруч! І він діє разом з нею! Цим правилом варто скористатися й тоді, коли ви пропонуєте синові чи донці погратися. Проте не забувайте: дитину треба вчити гратися. Без участі дорослого навіть найкращі іграшки не стимулюють активності, не розвивають свідомості, в кращому разі вони викликають однотипні, примітивні дії, які через це швидко набридають. Усі свої секрети та можли­вості іграшка розкриває перед дитиною лише з до­помогою дорослого. А щоб викликати справжній ін­терес до гри та іграшки, дорослі й самі мають гратися із задоволенням. Для цього намагайтеся на час гри з дитиною відключитися від сторонніх думок і турбот. Діючи з іграшками, малюк вчиться спілкуватися з дорослим розв'язувати найпростіші практичні зада­чі. Не забувайте і про, неформальний ігровий матері­ал; здатність бачити в одному й тому самому пред­меті термометр, ложку, гребінець, викрутку, а, може, й трубу — ось що залишиться непересічним досяг­ненням дитячого мислення, стане передумовою роз­витку уяви і творчості.

   

Поменше заборон!

 

   Дитяча активність і допитливість, звісно, завдають багато клопоту дорослим, тож часто натрапляють на їхні опір та заборони, що продиктовано турботою про здоров'я та безпеку малюка. Червоною ниткою крізь весь цей період життя дитини проходить супереч­ність, яка полягає в тому, що дитина повна сил і ак­тивності, захоплено переживає свої нові можливос­ті, що природно для її нормального розвитку, але при взаємодії зі світом натрапляє на перешкоди та активне обмеження дорослими її можливостей.

   Діючи з предметами, малюк реалізує свою актив­ну позицію в цьому світі, задовольняє головні життє­ві інтереси. Забороняючи йому діяти, дорослі по­збавляють свого активного, допитливого, діяльного і життєрадісного малюка можливості мислити, пере­живати, прагнути, а отже, й повноцінно жити. І тоді стережіться ефекту бомби відстроченої дії, оскільки не виключено/що дитина виражатиме своє розчару­вання вибуховими нападами гніву.

   Навіть найменші не бажають завжди залишатися в манежі. Дитина повинна мати змогу пізнавати світ, набувати нового досвіду. Тож завдання дорослого полягає не в тому, щоб забрати в малюка всі небез­печні й заборонені предмети, а в тому, щоб органі­зувати його активність і спрямувати П в потрібне рус­ло та бути активним партнером маленького діяча в його непростій справі — пізнанні навколишнього світу.

ІНТЕРНЕТ-ЕНЦИКЛОПЕДІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ

Сторінка для батьків порталу "Діти України", містить посилання на ресурси мережі Інтернет, які можуть бути корисні батькам, в тому числі - дітей з особливими потребами.

Сайт присвячений питанням народження, розвитку та виховання дітей і призначений для батьків, які шукають докладну інформацію в Інтернет. Надана інформація охоплює період від планування дитини до молодшого шкільного віку. В окремому розділі - розвиваючі комп'ютерні ігри www.baby.com.ua/igr.html

  • Інтернет-енциклопедія сім'ї, материнства, дитинстваwww.uaua.info

Статті, огляди, відгуки, думки на теми: планування дитини, вагітність, розвиток дитини; здоров'я, хвороби, лікування дітей; психологія дітей і підлітків, сімейних стосунків та інші. Також: новини, каталоги необхідних товарів і послуг по Україні, інформація про організацію дозвілля. Є можливість отримати консультацію лікаря, психолога, юриста; взяти участь в обговоренні проблем.

  • "Малеча" - ресурс для сучасних батьків www.malecha.org.ua
    Інформація про планування дитини, вагітність, пологи, догляд, виховання та розвиток дітей, здоров'я, красу. Фотоконкурси, форуми, журнали, приватні сторінки.

Інформація для батьків: вагітність та пологи, грудне вигодовування, виховання та навчання дітей, статті, форум, консультації спеціалістів, законодавство про сім'ю. Для дітей - скоромовки, загадки, вірші та пісні, розфарбовки. 

Проект орієнтований на три основні групи відвідувачів: на дітей (ігри, конкурси, казки, розмальовки, дитячий журнал, віртуальна школа, форуми); на батьків (on-line консультації з виховання, раннього розвитку і освіти дітей, обмін досвідом, форуми); на педагогів (скарбничка дидактичного та сценарного матеріалу, авторські методики і розробки).

  • Сторінка "Виртуальная школа" - уроки, тексти, ілюстрації за темами: готовність до школи, навчання історіі, математиці, російській мові, малювання і т.д. www.solnet.ee/school/index.html

Дитячі вірші, ігри зі словами, оповідання, казки, загадки, скоромовки, каламбури, дражнилки.

  • Дитячий розважально-розвиваючий сайт "Кошки-Мышки"http://koshki-mishki.ru

Пісеньки, вірши, ігри, загадки, прислів'я, розвиваючі ігри, розмальовки, статті, конкурси, форум.

Сайт для батьків. Містить довідкову інформацію, бібліотеку для батьків і дітей, ігрові матеріали, загадки, розмальовки, пісенькі (тексти і караоке). Є форум, об'яви.

Сайт для батьків і педагогів. Містить статті про фізичний розвиток дітей, про основи дитячої гігієни, про значення дитячих ігор у виховному процесі, про трудове виховання дитини, про организацію святкових ранків у дитячому садку, про деякі дитячі хвороби та про багато іншого.

Сайт Ірини Хоменко для вчителів і батьків. Є бібліотека книг, методичних рекомендацій з педагогіки, психології дітей і підлітків; форум, можливість отримати консультацію.

Популярні статті та методичні матеріали з дитячої психології, педагогіки, медицини. Можливість отримати відповідь на запит. Є розділ для дітей: бібліотека, ігри, галерея малюнків.

Розділ для батьків сайту А.Я.Психологія. Виконаний у вигляді довідника, збірника занять і вправ, які батьки можуть проводити зі своєю дитиною.

Статті, рекомендації дитячого психолога; дидактичні, творчі, психокорекційні ігри, казки, каталог посилань.

Розвиваючі заняття, стінгазети, ігри власними руками, презентації, розмальовки, аплікації, вірші, оповідання, казки для дітей, книжки для батьків.

Ігры, мультфільми, дитячі вірші, дитячі книжки та аудіо-книжки, казки та аудіо-казки, дитячі пісні mp3.

  • Іграшка - енциклопедія майстерностіhttp://igrushka.kz
    Іграшки, ігри, дитячі ігри та розваги.

 

Яндекс.Метрика
счетчик посещений